Vacature administratie medewerker

Universal is totaalleverancier voor het inrichten van de professionele bouwplaats. Dat we staan voor service en kwaliteit stralen we graag uit in onze diensten én medewerkers. Ben je klantgericht en werk je gestructureerd? Dan ben jij de administratief medewerker die we zoeken! 

Wat je gaat doen

  • Klanten telefonisch te woord staan om orders en (huur)reserveringen op te nemen
  • Bijhouden van de debiteurenadministratie
  • Inkoopfacturen inboeken
  • Klanten aan de verkoopbalie helpen
  • Diverse administratieve werkzaamheden


Wat we je bieden

  • Een verantwoordelijke functie voor 40 uur per week in een dynamisch team
  • Een salaris passend bij je ervaring
  • Uitzicht op een vast contract bij goed functioneren
  • Prima arbeidsvoorwaarden, inclusief pensioenopbouw
  • Reiskostenvergoeding in overleg


Wat we van je vragen

  • Mbo opgeleid
  • Klant- en servicegericht


We zijn benieuwd naar jou!

Is dit de baan waar je naar op zoek bent? Dan horen we graag van je! Stuur je motivatie en cv per mail naar personeel@universalbv.nl

Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan contact op met Theo via 0499 474622


Over Universal BV

Universal BV is al meer dan 40 jaar totaalleverancier voor het inrichten van de professionele bouwplaats. Vanuit ons bedrijfspand in Son en Breugel verhuren en verkopen we bouwliften, bouwketen, lichtmasten en professionele steigers van topmerken. Onze klantenkring bestaat voornamelijk uit bouwbedrijven/aannemers en materieeldiensten, waaronder grote namen zoals Boels, Hurks en BAM. Met een team van ongeveer 20 medewerkers staan we elke dag garant voor onze service en kwaliteit. Met Universal kan je bouwen!

terug naar werken bij Stuur een e-mail bel direct: 0499 47 46 22